Mgr. Pavel KURFÜRST

Zástupný obrázek
Kontaktní údaje

585632971

Studijní odd. LF

Lékařská fakulta

Teoretické ústavy

5.070

Referent pro oblast vzdělávání

ČLÁNEK
Kolář M., Htoutou Sedláková M., Urbánek K., Mlynárčik P., Röderová M., Hricová K., Mezerová K., Kučová P., Zapletalová J., Fišerová K., Kurfürst P. Implementation of Antibiotic Stewardship in a University Hospital Setting. Antibiotics-Basel. 2021.
Ocisková M., Praško Pavlov J., Kamarádová D., Látalová K., Kurfürst P., Dostálová L., Cinculová A., Kubínek R., Mainerová B., Vrbová K., Ticháčková A. Self-stigma in psychiatric patients –standardization of the ISMI scale. Neuroendocrinology Letters. 2014.
RAIDA L., TUČEK P., FABER E., VONDRÁKOVÁ J., RUSIŇÁKOVÁ Z., SKOUMALOVÁ I., HUBÁČEK J., JAROŠOVÁ M., KATRINCSÁKOVÁ B., PIKALOVÁ Z., KURFÜRST P. Comparison of new FLU-BU12-TG conditioning with the standard BU-CY myeloablative regimen in patients undergoing allogeneic stem cell transplantation for acute myeloid leukemia. Biomedical Papers-Olomouc. 2011.
Kurfürst P. "Víme, že jazyky jsou užitečné, ale...". Scientific Papers of the University of Pardubice. 2004.
Kurfürst P. Stonehenge 2000 - návrat slunce. Zpravodaj občanského sdružení Bratrstvo Keltů. 2000.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Kurfürst P. The Wikipedia Project. Proceedings of the 5th International and 9th National Conference of the ATECR. 2007.
Ivanová K., Kurfürst P. Organizační kultura a rozvoj lidských zdrojů ve zdravotnictví. Vzdelávanie a rozvoj ľudských zdrojov - determinanty konkurencieschopnosti. Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. 2006.
Kurfürst P. Preparing Text-Based Materials for an LSP Lesson. Languages for Specific Purposes in Higher Education - Searching for Common Solutions. 2006.
Kurfürst P. English? Sure, but How? Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Lingua Summit 2005. 2005.
Kurfürst P. How Much Feedback Can We Get? Univerzitné jazykové centrá. Rozšírenie obzorov, nové možnosti spolupráce. 2005.
Kurfürst P. On-line jazykové slovníky. Sborník příspěvků semináře E-learning a výuka cizích jazyků. 2005.
Kurfürst P. To Blog or Not to Blog. ELT Signposts 2005. 2005.
Kurfürst P. How Much Feedback Can We Get? Learning Together. Proceedings of 4th International and 8th National Conference of ATECR. 2004.
Procházka V., Šimková R., Kurfürst P. Sdělování nepříznivých zpráv - pohled lékaře. XVII. Olomoucké hematologické dny s mezinárodní účastí. Sborník abstrakt. 2003.
Líčeník R., Jelenová D., Šimková R., Krajzlová B., Doubravská L., Gloger V., Indráková J., Jindra P., Kurfürst P., Potomková J., Strojil J., Zedková I., Číhalík Č. Skupina pro komunikaci v medicíně. XVII. Olomoucké hematologické dny s mezinárodní účastí. Sborník abstrakt. 2003.
Líčeník R., Doubravská L., Gloger V., Indráková J., Jelenová D., Jindra P., Krajzlová B., Kurfürst P., Pecůchová M., Potomková J., Strojil J., Šimková R., Zedková I., Číhalík Č. Student`s activities in the field of medical education - a challenge for the future. XVII. Olomoucké hematologické dny s mezinárodní účastí. Sborník abstrakt. 2003.
Kurfürst P. Slovníky po drátě? Mezinárodní konference Multimédia a e-learning ve výuce cizích jazyků. 2002.
KNIHA - CELEK
Líčeník R., Kurfürst P., Ivanová K. AGREE II nástroj - překlad do českého jazyka. 2013.
KAPITOLA V KNIZE
Ivanová K., Bužgová R., Kurfürst P. Dignified Old Age for Vulnerable Seniors in Institutional Care in the Czech Republic. In Phellas C. (Eds.) Sociological Perspectives of Health and Illness. 2010.
ABSTRAKT
Líčeník R., Přeček J., Mihál V., Osinová D., Kurfürst P., Ivanová K. A modification of educational programme for undergraduate medical students. AMEE 2011 Abstract Book. 2011.
Licenik R., Faix M., Jarošová D., Jelenová D., Kubinyiová M., Kuhn T., Kurfürst P., Michalcová A., Potomková J., Vodička J., Ivanová K. Clinical practice quidelines as an integral part of undergraduate and postgraduate medical curricula. Teachers & Developers of Evidence-Based Healthcare. 2008.
Licenik R., Jelenová D., Kuhn T., Kurfürst P., Michalcová A., Potomková J., Ivanová K. Should clinical practice guidelines be an integral part of medical education? Association for Medical Education in Europe Conference Prague. 2008.
Kurfürst P. Od Vodoléčby v Cukmantlu ke speleoterapii ve Zlatých Horách. 7. mezinárodní sympozium k dějinám medicíny, farmacie a veterinární medicíny. 2005.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Líčeník R., Ivanová K., Mihál V., Osinová D., Přeček J., Kurfürst P. GIN Kindergarten. A modification of educational programme for undergraduate medical students. 2011.
Kurfürst P. Malleus Maleficarum. Setkání studentů a absolventů LF UP. 2008.
Kurfürst P. Medical English - Where We Are... And Where We Are Going. TEP Medical English Workshop. 2008.
Kurfürst P. Leading Your Teaching Lessons and Preparing Course Material. Training Workshop in Medical English. 2007.
Kurfürst P. Taboo Topics. Training Workshop in Medical English III. 2007.
Kurfürst P. Teaching Modules. Training Workshop in Medical English II. 2007.
Kurfürst P. Leading Your Teaching Lessons and Preparing Course Material ? English in Medicine. TEP International Training Workshop. 2006.
Kurfürst P. Cukmantl - genius loci. Mezinárodní seminář Sekce SVOČ Spolku mediků UP. 2004.
Kurfürst P. ELF - 11 skřítků? Mezinárodní seminář Sekce SVOČ Spolku mediků UP. 2004.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
PŘEKLAD
Kurfürst P., Strojil J. Ethical and Legal Aspects of Assisted Reproduction. Ethical and Legal Aspects of Assisted Reproduction. 2007.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)