Psychohygiena - budování vaší odolnosti

25. listopad 2024, 14:00–16:30

Program CŽV pro zaměstnance a doktorandy

"Být ve stresu je prý normální." Nebo snad není? Podíváme-li se na statistiku, tak každý třetí člověk současné západní společnosti cítí, že je chronicky ve stresu. Je ale naše tělo stavěné na to být v neustálém vypětí? A je možné, aby naše tělo fungovalo efektivně, aniž bychom dobíjely jeho baterky? S přibývajícím uvědoměním toho, jak zásadně pracovní stres negativně ovlivňuje naše duševní zdraví, společně se všemi aspekty našeho života, vrůstá zájem o téma duševní hygieny a budování duševní odolnosti našich pracovníků. Univerzity a vysoké školy po celém světě aktivně usilují o budování odolnosti svých pedagogů a zaměstnanců školy a podporují u nich osvojování si technik vyrovnávání se se stresem. V rámci podpory duševního zdraví se v tomto kurzu zaměříme na jediné. Na budování vaší resilience. A to za pomocí vědy a aktivit, které jsou podle nejnovějších výzkumů efektivní pro budování psychického zdraví. Pozornost zaměříme na teorii stresu, zhodnotíme si vlastní resilienci, představíme si techniky vyrovnávání se se stresem a vyzkoušíme si řadu aktivit, které nám pomohou dostat náš stres opět pod kontrolu.

Registrace

Místo

online na platformě Zoom
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)