Well-being ve vysokoškolském prostředí

11. listopad 2024, 14:00–16:00

Program CŽV pro zaměstnance a doktorandy

S narůstajícím každodenním stresem a pracovní zátěží univerzitních zaměstnanců v moderní společnosti vzrůstá také paralelně zájem o budování well-beingu a duševního zdraví pedagogů a vysokoškolských pracovníků. Výzkumy v posledních dvaceti letech upozorňují na silnou souvislost dobrého well-beingu pracovníků a prosperity celé organizace. Jednoduše řečeno, spokojený a zdravý pracovník je také výkonný pracovník. A každá dobrá organizace rozumí tomu, že její úspěch začíná u well-beingu jejích zaměstnanců. Univerzity po celém světě zaznamenávají u svých zaměstnanců zvýšený zájem o péči o duševní zdraví a samy chtějí jejich well-being aktivně podporovat. V úvodu setkání se seznámíme s aktuálním stavem well-beingu na pracovišti u nás i ve světě a budeme pokračovat společným vydefinováním toho, co well-being vlastně je. Seznámíme se s jednoduchými možnostmi měření well-beingu v prostředí univerzity, s výsledky hodnocení well-beingu vysokoškolských pracovníků a seznámíme se s výhodami, které dobrá psychická pohoda přináší zaměstnancům vysokých škol. V závěru setkání se podíváme společně na to, co v oblasti podpory zdraví zaměstnanců přináší věda a co nám podle novodobé teorie well-beingu pomáhá generovat naši spokojenost.

Registrace

Místo

online, platforma Zoom
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)