UP na Colours of Ostrava a Meltingpotu

17. červenec – 20. červenec 2024

Navštivte univerzitní zónu a diskuzní scénu na festivalu Colours of Ostrava a mezinárodním diskuzním fóru Meltingpot

Univerzita Palackého bude mít i letos své zastoupení na jednom z největších tuzemských hudebních festivalů Colours of Ostrava a přidruženém mezinárodním diskuzním fóru Meltingpot! Od 17. do 20. července můžete v Dolní oblasti Vítkovic nadohled od Gongu navštívit univerzitní info & relax zónu Poznej Olomouc – univerzitní město, kde se návštěvníkům mj. představí naši studující s interaktivním programem a univerzitním merchem.

V sobotu 20. července láká univerzita na Envision Stage, kterou opanuje v bývalém velínu koksovny. V přednáškovém sále se postupně představí pětice speakerů se svými přednáškami:

  • Petr Baďura (CMTF): Životní styl českých teenagerů v datech. Od (A)lkoholu až po (Zzz)pánek.
  • Hynek Melichar (FF): Evropská bezpečnost v nebezpečném světě
  • Ivana Fellnerová (PřF): Paměť, emoce, antidepresiva a drogy: za vším hledej neuron
  • Petra Gaul Aláčová (FZV): Dech jako klíč k našemu zdraví
  • Michael Kohajda (PF): Pravda a alternativní pravda pohledem práva

www.meltingpotforum.com
Facebooková událost

Pořádá

Oddělení marketingu UP

Místo

Dolní oblast Vítkovice
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)