DIGIUP: Sociální sítě v digitálním marketingu

13. listopad 2024, 17:00–19:00

Cyklus worshopů z oblasti digitálního marketingu

Digitální marketing je ve výsledku dost odlišný od toho, jak navenek působí. Nejsou to nekonečné párty s influencery či kávičky s klienty. Poodhalte, jak správně spravovat sociální sítě, jak pro ně vytvářet chytlavý obsah a správně reportovat výsledky. A také to, jaké to je spolupracovat s velkými klienty.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)