Divadelní spolek UPrk: Zdravotnice

13. listopad 2024, 19:00–20:10

II. repríza inscenace sociálního dramatu Petra Martiše

Co vše je matka samoživitelka schopna unést, aby dobře zabezpečila budoucnost svých dětí? Lze zapomenout minulost plnou domácího násilí? Je možné se pro budoucnost rodiny rozhodnout správně tak, aniž by to bylo bez následků nebo je rozhodování takzvanou Sophiinou volbou? A jakou roli hrají v životě finance?

Emotivní příběh zdravotní sestry Heleny, jež vychovává dva syny, Pavla a hyperaktivního Oskara, řeší finanční krizi, kvůli které je nucena brát si směny navíc, aby dokázala splatit dluhy, pohlíží na život z pohledu matky samoživitelky. Matky, která si prošla domácím násilím. Matky, jejíž prioritou je připravit synům co nejjednodušší a bezstarostnou budoucnost, což se jí příliš nedaří. Je proto postavena před zásadní rozhodnutí, které má změnit chod celé domácnosti… Inscenace sociálního dramatu Petra Martiše je pomyslným zrcadlem mnoha současných rodin, které si prochází podobnými situacemi. To koneckonců dokládá fakt, že dílo bylo z části inspirováno skutečnými událostmi. Projekt amatérského divadelního spolku má především vést diváky k zamyšlení se nad jednáními, která jsou i v 21. století stále tabuizovaná nebo přehlížená, a která je zapotřebí řešit.

Facebooková událost

Pořádá

Divadelní spolek UPrk

Místo

Umělecké centrum UP, Univerzitní 3, Divadelní sál
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)