Daruj krev s rektorem!

17. February – 21. February 2025

Pomoci někomu druhému může být jednodušší, než si myslíte!

Během týden trvající akce vyzýváme všechny studentky, studenty, zaměstnankyně a zaměstnance univerzity, aby se registrovali do našeho systému a přišli darovat to nejcennější – svou krev. Vítáni jsou jak pravidelní dárci, tak hlavně prvodárkyně a prvodárci. Chcete mít svůj premiérový odběr právě v rámci naší výzvy? Pak stačí se od 15. ledna registrovat na e-mailu daruj@upol.cz, kde s vámi domluvíme den a čas odběru podle vašich možností a zodpovíme vám také všechny případné dotazy související s bezplatným dárcovství krve a krevní plazmy. Krom dobrého pocitu se můžete těšit na vydatnou snídani za odměnu a drobné dárky od UPointu a Fakultní nemocnice Olomouc. Stačí se prokázat ISIC kartou nebo kartou zaměstnance UP. Po skončení výzvy pak navíc vylosovaní získají dárky od našich partnerů v podobě voucherů do kina, poukazů do kavárny nebo na projížďku lodí. Všem partnerům, kteří se rozhodli naši akci podpořit, velmi děkujeme. Akce probíhá ve spolupráci s FN Olomouc a jejím transfuzním oddělením.
Více informací na www.daruj.upol.cz.

Program akademického týdne UP

Organizer

Palacký University Olomouc

Location

Transfuzní oddělení FNOL
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)