Moravské divadlo 2025+

27. February 2025, 16:30–18:30

Diskuse o budoucnosti divadla a jeho nové koncepci

Katedra divadelních a filmových studií FF UP vás zve na první z cyklu kritických diskusí o kultuře v Olomouci.

Veřejná diskuse se zaměří na otázky budoucnosti Moravského divadla, které vzešly z otevřeného dopisu performanční sekce KDFS FF UP adresovaného vedení této významné regionální kulturní instituce. Setkání je příležitostí k zamyšlení nad novou koncepcí vícesouborového divadla – jejími přínosy, slabinami a možnostmi rozvoje.

Diskuse otevře témata, jako je role Moravského divadla v regionu, jeho vztah k místním publikům a dopad kulturní infrastruktury i politického prostředí na provoz a umělecký profil této instituce. Důležitou součástí dialogu bude také otázka spolupráce divadla s univerzitou, vzájemná očekávání a možnosti akademické sféry v oblasti kritické reflexe, odborné podpory a společných projektů.

Tato diskuse chce nabídnout prostor pro sdílení názorů, hledání odpovědí a formulování vizí, které mohou ovlivnit nejen budoucí směřování Moravského divadla, ale i kulturní život na Olomoucku. Zveme všechny, kterým záleží na živém divadle, regionální kultuře a její budoucnosti.

Organizer

Katedra divadelních a filmových studií FF UP

Location

Umělecké centrum UP, Univerzitní 3, Filmový sál
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)