Proměň se v Korejce

27. September 2024, 18:00–23:00

Institut Krále Sedžonga Vás zve na řadu interaktivních workshopů, díky kterým se na chvíli proměníte v Korejce

Proměňte se v korejského tanečníka na workshopu K-popu! Proměňte se v korejského krále či královnu, korejského hudebníka nebo bojovníka taekwondo a pořiďte si stylové fotografie v tradičním korejském oblečení! Proměňte řeč v písmo a naučte se korejské písmo! Proměňte papír v umělecké dílo a vyzkoušejte si s námi poskládat origami! Přijďte ochutnat tradiční korejské čaje a sladkosti!

učebna č. 2.44: Lekce korejštiny a korejského písma hangulu: 18:00, 19:30, 21:00 (30 min.)
Hanbok a origami: 18:30, 20:00, 21:30 (60 min.)

učebna č. 2.64: K-Pop Dance Workshop: 18:00, 19:00, 20:00 (45 min.)

Program se uskuteční v rámci projektu Noc vědců, který v roce 2005 iniciovala Evropská komise s cílem popularizovat vědu a techniku. Každoročně tak poslední pátek v září ve večerních hodinách otevřou svoje dveře veřejnosti vysoké školy, vědecká a výzkumná pracoviště po celé Evropě s nabídkou bohatého programu. Tématem letošního ročníku je „Proměna“. Institut krále Sedžonga se v letošním roce zapojí do projektu vůbec poprvé. Těšíme se na vás!

Organizer

Institut krále Sedžonga při UP

Location

atedra asijských studií (2.patro), FF UP, třída Svobody 26
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)