Psychohygiena - budování vaší odolnosti

25. November 2024, 14:00–16:30

Program CŽV pro zaměstnance a doktorandy

"Být ve stresu je prý normální." Nebo snad není? Podíváme-li se na statistiku, tak každý třetí člověk současné západní společnosti cítí, že je chronicky ve stresu. Je ale naše tělo stavěné na to být v neustálém vypětí? A je možné, aby naše tělo fungovalo efektivně, aniž bychom dobíjely jeho baterky? S přibývajícím uvědoměním toho, jak zásadně pracovní stres negativně ovlivňuje naše duševní zdraví, společně se všemi aspekty našeho života, vrůstá zájem o téma duševní hygieny a budování duševní odolnosti našich pracovníků. Univerzity a vysoké školy po celém světě aktivně usilují o budování odolnosti svých pedagogů a zaměstnanců školy a podporují u nich osvojování si technik vyrovnávání se se stresem. V rámci podpory duševního zdraví se v tomto kurzu zaměříme na jediné. Na budování vaší resilience. A to za pomocí vědy a aktivit, které jsou podle nejnovějších výzkumů efektivní pro budování psychického zdraví. Pozornost zaměříme na teorii stresu, zhodnotíme si vlastní resilienci, představíme si techniky vyrovnávání se se stresem a vyzkoušíme si řadu aktivit, které nám pomohou dostat náš stres opět pod kontrolu.

Registrace

Location

online na platformě Zoom
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)