Spokojenost, emoční vyrovnanost a odolnost vůči negativním vlivům

9. December 2024, 11:15–12:45

Přednáška

Zajímá vás, jak zvýšit svoji spokojenost a co pro to můžete udělat? Přednáška Spokojenost, emoční vyrovnanost a odolnost vůči negativním vlivům poradí, jak na to. Až 90 % dlouhodobé spokojenosti není ovlivněno vnějším světem, ale jakým způsobem přijímané informace zpracováváme. V pozitivním nastavení je totiž náš mozek o 31 % produktivnější. Optimismus je naučitelný. Smyslem prezentace je předat metody tréninku optimistického životního stylu a zvládání emočně náročných stresových situací s konkrétní postupy.

Přednáška se uskuteční v aule Přírodovědecké fakulty UP (místnost 2.001). Jelikož předpokládáme větší zájem, využijte příležitosti a zajistěte si místo rezervací.

Lektorkou akce bude Barbora Vacková ze společnosti GrowJob (nejen mladé generaci známé také pod názvem Konec prokrastinace). Její vášní je vzdělávání, témata osobního rozvoje a hodnotového leadershipu. Specializuje se na oblast sebedisciplíny, osobní efektivity, hledání smyslu v práci, spokojenosti a zvládání negativních vlivů. Organizuje malé i velké události a našla také zalíbení v jejich moderování.

Organizer

Oddělení vnějších a vnitřních vztahů PřF UP

Location

Přírodovědecká fakulta UP, tř. 17. listopadu 12, aula
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)