Věda ve filmu: Lucy a Návykové látky

26. February 2025, 19:00–22:00

Projekce filmu

Film Lucy bude doplněn odbornou přednáškou, kterou povede PhDr. Eva Aigelová, Ph.D. - psycholožka, adiktoložka a odborná asistentka na Katedře psychologie Filozofické fakulty UP.

Ve spolupráci s kinem TELEGRAPH jsme si pro vás připravili další Vědu ve filmu. Tentokrát jsme zvolili filmu Lucy. Lucy má v břiše zašitý balíček obsahující extrémně silnou syntetickou drogu, který má propašovat do Evropy. Nešťastná náhoda zapříčiní, že se zásilka roztrhne a její obsah se začne vstřebávat do těla Lucy. 

Přednáška se bude zabývat tématem látkových a nelátkových závislostí. Jak návykové látky působí na mozek, z jakých důvodů je člověk užívá. Budeme se věnovat i některým mýtům spojeným s užíváním návykových látek.

PhDr. Eva Aigelová, Ph.D. - Vystudovala jednooborovou psychologii na Univerzitě Palackého v Olomouci, získala kvalifikaci adiktolog na Klinice adiktologie Univerzity Karlovy v Praze. V současné době pracuje jako psycholožka, adiktoložka v adiktologické ambulanci a jako odborná asistentka na Katedře psychologie, Filozofické fakulty, Univerzity Palackého v Olomouci. Téma adiktologie jí zajímá výzkumně i publikačně.

Organizer

Kino Telegraph, Jungmannova 3

Location

UP Crowd
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)