Well-being ve vysokoškolském prostředí

11. November 2024, 14:00–16:00

Program CŽV pro zaměstnance a doktorandy

S narůstajícím každodenním stresem a pracovní zátěží univerzitních zaměstnanců v moderní společnosti vzrůstá také paralelně zájem o budování well-beingu a duševního zdraví pedagogů a vysokoškolských pracovníků. Výzkumy v posledních dvaceti letech upozorňují na silnou souvislost dobrého well-beingu pracovníků a prosperity celé organizace. Jednoduše řečeno, spokojený a zdravý pracovník je také výkonný pracovník. A každá dobrá organizace rozumí tomu, že její úspěch začíná u well-beingu jejích zaměstnanců. Univerzity po celém světě zaznamenávají u svých zaměstnanců zvýšený zájem o péči o duševní zdraví a samy chtějí jejich well-being aktivně podporovat. V úvodu setkání se seznámíme s aktuálním stavem well-beingu na pracovišti u nás i ve světě a budeme pokračovat společným vydefinováním toho, co well-being vlastně je. Seznámíme se s jednoduchými možnostmi měření well-beingu v prostředí univerzity, s výsledky hodnocení well-beingu vysokoškolských pracovníků a seznámíme se s výhodami, které dobrá psychická pohoda přináší zaměstnancům vysokých škol. V závěru setkání se podíváme společně na to, co v oblasti podpory zdraví zaměstnanců přináší věda a co nám podle novodobé teorie well-beingu pomáhá generovat naši spokojenost.

Registrace

Location

online, platforma Zoom
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)