Conscious Business - podpora rozvoje uvědomělého jednání studentů VŠ

13. duben 2022, 14:00–16:15

Vzdělávací program CŽV

Kurz (workshop) je připraven pracovníky Katedry ekonomických a manažerských studií a reaguje na rozvoj tzv. conscious business ve světě. Conscious business, pro nějž neexistuje ustálený český pojem, je jedním z aktuálních přístupů, který nepopírá nutnost ekonomické udržitelnosti organizací, ale ještě před ni staví pozitivní dopad činnosti organizace (tzv. higher purpose). Cílem workshopu je představit tento koncept a společně s účastníky hledat metody, jak prostřednictvím absolventů VŠ podporovat jeho rozvoj v české společnosti. Je přitom lhostejné, zda absolventi VŠ zaujmou roli samotných podnikatelů, zaměstnanců, spotřebitelů či jiných stakeholderů, neboť pro jeho rozvoj je důležité uvědomělé (conscious) jednání všech těchto skupin. V této problematice se prolínají přístupy nejrůznějších odborností včetně jazykových, a rovněž je nutno brát v úvahu specifika české národní kultury. V první části workshopu bude představena teorie a praxe conscious business ve světě a v ČR. Druhá část workshopu bude věnována vzájemné mezioborové diskusi o tomto konceptu a možných způsobech jeho podpory prostřednictvím přípravy studentů VŠ.

Registrace

Pořádá

ODV a IVV

Místo

FF UP, KEMS, Křížkovského 12, zadní trakt, přízemí, KB 1.12
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)