Divadelní představení Matkabaret a následná diskuse

10. říjen 2024, 17:00–18:00

Úspěšná autorská divadelní inscenace pěti matek a absolventek UP o hořkostech a sladkostech mateřství

Akce se uskuteční v rámci InkluDne na UP.

Autorskou inscenaci vytvořilo pět matek.
Scénář psal sám život.
Asistovalo sedm dětí.
Začaly jsme v září 2023 a nevěděly, co a jestli vůbec něco vznikne. Vzaly jsme témata, která prožíváme a s humorem i patosem je skládaly za sebe. Zjistily jsme, že společné sdílení našich zkušeností a emocí je více než blahodárné. Chceme to sdílet i s vámi! Chceme vám říct, že rodičovství není sranda a že jste hrdinky (a hrdinové).

Akce je volně přístuná po registraci.

V případě potřeby můžete využít hlídání dětí během představení. Pokud chcete hlídání využít, pište prosím na dobrovolnictvi@upol.cz.

Divadelní představení Matkabaret proběhne od 17:00 do 18:00. Od 18:00 do 19:00 bude následovat diskuse v prostorách před Divadelním sálem. Budeme společně sdílet pocity, dojmy, zkušenosti na témata rodičovství a role komunity v něm, slaďování pracovního / studijního a rodinného života a další. Diskuzi povede vedoucí Katedry divadelních a filmových studií Milan Hain.

Pořádá

Oddělení řízení lidských zdrojů RUP

Místo

Umělecké centrum UP, Univerzitní 3, Divadelní sál
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)