"Flexi" novela zákoníku práce

11. únor 2025, 9:00–12:00

Webinář

Webinář seznámí účastníky se změnami, které přináší souhrnná novela zákoníku práce. Cílem novely je podpořit flexibilní prvky zaměstnávání. To se projevuje v navrhovaných změnách v oblasti souběžného výskytu pracovněprávních vztahů téhož zaměstnance, zkušební doby, výpovědní doby, revizi výpovědních důvodů, možnostech samo- rozvrhování pracovní doby přímo zaměstnancem. Tradičně je novela spojena se změnami doručování písemností v pracovněprávních vztazích.

Obsah webináře:
• Nová úprava souběhu pracovněprávních vztahů. Kdy a za jakých podmínek mohou vedle sebe paralelně existovat dva pracovněprávní vztahy téhož zaměstnance?
• Jak se mění zkušební doba? Jaká je její maximální délka a na co si dát pozor při jejím sjednávání?
• Nástupy do zaměstnání po odpadnutí překážky v práci. Jaké jsou nové povinnosti zaměstnavatelů?
• Výpovědní doba po novele a změny výpovědních důvodů!
• Jednorázové náhrada při skončení pracovního poměru.
• Novinky v oblasti zaměstnávání mladistvých.
• Rozvrhování pracovní doby zaměstnancem.
• Změny v doručování.

Lektor: JUDr. Petr Podrazil, Ph.D.

Webinář je určen pro advokáty, podnikové právníky, manažery (vedoucí zaměstnance), personalisty, mzdové a daňové účetní.
Cena: 2 200 Kč bez DPH (osvobozeno od DPH). Absolventi UP, registrovaní v Klubu absolventů UP, mají slevu ve výši 20 %.

Přihlašovat se můžete ZDE.

Místo

online
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)