Perspektivy teatrologie 5

14. květen 2025, 13:00–16:00

Konference

Teatrologická společnost ve spolupráci s Katedrou divadelních a filmových studií FF UP, Divadelním oddělením Národního muzea, Kabinetem pro studium českého divadla IDU a Divadelní revue pořádá konferenci Perspektivy teatrologie 5.

Cílem setkání je představit aktuální podoby teatrologického a performativního výzkumu, výstupy projektů, publikace i témata rozpracovaná či zamýšlená. Konference nabízí prostor pro referáty libovolného zaměření: metodologické, teoretické či historiografické, dílčí prezentace i zprávy související s výzkumem
divadla, kulturních performancí i umění blízkých. Přihlásit je možné:
– běžné konferenční příspěvky (20 minut)
– kratší prezentace (10 minut)
– kurátorované bloky (panel vzájemně propojených příspěvků, diskuzní panel apod.)

Doprovodný program:
Ve čtvrtek 15. května proběhne členská schůze Teatrologické společnosti a budou vyhlášeny výsledky 13. ročníku soutěže o Cenu Václava Königsmarka. Při konferenci bude probíhat prodejní výstava odborné literatury a bude zajištěna společná návštěva programu festivalu Divadelní Flora Olomouc za zvýhodněné
vstupné.

Více informací najdete na webu Teatrologické společnosti: https://teatrologie.cz/perspektivy/

Kontaktní osoba: Eliška Kubartová, eliska.kubartova@upol.cz

Pořádá

Katedra divadelních a filmových studií FF

Místo

Umělecké centrum Konvikt Univerzity Palackého v Olomouci, Univerzitní 3
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)