Workshop Moje tělo je moje

2. duben 2025, 15:00–17:00

Moje tělo, moje věc… nebo ne?

Za své tělo si nesu zodpovědnost, ale není mojí povinností vyhovovat představám jiných lidí nebo mediálně prezentovaným idolům. 

Talentovaný Palacký ve spolupráci s projektem Moje tělo je moje zvou na stejnojmenný wellbeing workshop. Lektorka Ridina Ahmedová se od roku 2020, kdy natočila podcast Sádlo, věnuje tématu sebevnímání a přijetí své tělesné schránky. Zveřejnila řadu příběhů vyznačujících se tzv. body shamingem, tedy zraňujícími komentáři, posměšky, rádoby vtipnými hláškami, urážkami nebo „dobře míněnými“ nevyžádanými radami týkajícími se vzhledu dotyčných. 

Téma vzhledu a nároků na něj se úzce pojí s duševní pohodou jedince. Workshop bude zaměřen na prevenci body shamingu s cílem nastavit pravidla mezilidské komunikace tak, aby všichni měli prostor budovat si zdravý vztah k tělesnému obrazu. Společně s účastníky bude lektorka hledat možnosti jak se nevyžádaným komentářům či urážkám na vzhled bránit a pozornost bude věnována i oblasti vlivu sociálních sítí a reklam. Diskuse bude reflektovat vlastní předsudky a kořeny jejich vzniku. Snahou je podpořit sebedůvěru a osvojit si nástroje potřebné s posílení vlastní hodnoty, která nestojí pouze na fyzickém vzhledu.

Rezervace místa

Facebooková událost

Pořádá

Kariérní centrum UP

Místo

Studentský klub UP, Zbrojnice, Biskupské nám. 1
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)