Ing. Mgr. Michal SEDLÁČEK, Ph.D.
Adresa:
Žižkovo nám. 5
Místnost:
Pracovní zařazení:
odborný asistent
Odborné aktivity:
Didaktika informatiky a technických předmětů, progresivní metody výuky, simulační modely ve výuce technických předmětů, oborová didaktika se zaměřením na techniku, informatiku a fyziku, odborné vzdělávání v logistice a Průmyslu 4.0
ČLÁNEK
Serafín Č., Mrázek M., Sedláček M.
Attitudes of Secondary Technical School Students towards Their Choice of Educational Path.
International Journal of Engineering Pedagogy.
2024.
Klement M.
MOŽNOSTI REALIZACE PŘIROZENÝCH A TECHNOLOGICKÝCH METOD PROKTORINGU V RÁMCI TESTOVACÍHO SYSTÉMU UNIFOR.
In Serafín Č., Sedláček M. (Eds.)
Trendy ve vzdělávání.
2024.
Sedláček M.
NOVÁ INFORMATIKA NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH Z POHLEDU STUDENTŮ UČITELSTVÍ INFORMATIKY.
Trendy ve vzdělávání.
2023.
Klement M., Němec D.
Popis a porovnání vybraných platforem pro realizaci on-line vzdělávacích aktivit.
In Sedláček M., Serafín Č. (Eds.)
Trendy ve vzdělávání.
2023.
Sedláček M., Šebáková I.
Metodické materiály do výuky nové informatiky zaměřené na bezpečné používání chytrých mobilních telefonů žáky ZŠ.
Trendy ve vzdělávání.
2022.
Sedláček M., Šebáková I.
Otázky bezpečnosti používání chytrých mobilních telefonů žáky ZŠ.
Trendy ve vzdělávání.
2022.
Sedláček M.
Aplikace simulačního modelu ve výuce v kontextu rozvoje informatického myšlení.
Trendy ve vzdělávání.
2021.
Klement M., Dragon T.
Preference učitelů informatiky při implementaci tematického celku algoritmizace a programování do výuky.
In Serafín Č., Sedláček M. (Eds.)
Trendy ve vzdělávání.
2021.
Klement M., Kotouč T.
Tvorba softwarového nástroje pro správu a evidenci výstupů pedagogických praxí v rámci systému studijní agendy STAG.
In Serafín Č., Sedláček M. (Eds.)
Trendy ve vzdělávání.
2021.
Sedláček M.
Modelování výrobních procesů s využitím programu simul8 v kontextu výuky technických předmětů.
Trendy ve vzdělávání.
2020.
Sedláček M.
Simulační modely a možnosti jejich uplatnění ve výuce technických předmětů v kontextu průmyslu 4.0.
Trendy ve vzdělávání.
2020.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Sedláček M.
SWOT analýza a její aplikace při řešení vnitřních a vnějších faktorů současné online výuky z pohledu studentů učitelství informatiky.
Trendy ve vzdělávání 2021.
2021.
Sedláček M.
Modelování výrobních procesů s využitím programu simul8 v kontextu výuky technických předmětů.
Trendy ve vzdělávání 2020.
2020.
KNIHA - CELEK
Kučerka D., Kováčová B., Mrázek M., Serafín Č., Bučková H., Sedláček M.
PRACOVNÉ VYUČOVANIE A TECHNIKA NA ZÁKLADNÝCH ŠKOLÁCH. Vybrané kapitoly.
In Kučerka D., Kováčová B., Mrázek M. (Eds.)
2024.
ABSTRAKT
Mrázek M., Kučerka D.
Dovednosti jako součást klíčových kompetencí - komparativní evaluace výzkumného nástroja.
In Klement M., Částková P., Sedláček M., Dostál J. (Eds.)
Trendy ve vzdělávání.
2024.
Sedláček M.
NOVÁ INFORMATIKA NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH Z POHLEDU STUDENTŮ UČITELSTVÍ INFORMATIKY.
Trendy ve vzdělávání 2023.
2023.
Sedláček M.
SIMULAČNÍ MODELY A MOŽNOSTI JEJICH UPLATNĚNÍ VE VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ.
Univerzita Palackého v Olomouci.
2019.
SBORNÍK - CELEK
Klement M.
Trendy ve vzdělávání 2024 - sborník abstraktů mezinárodní konference.
In Klement M., Částková P., Šaloun P., Dostál J., Sedláček M., Mrázek M. (Eds.)
2024.
Klement M.
Trendy ve vzdělávání 2023 - sborník abstraktů mezinárodní konference.
In Klement M., Částková P., Šaloun P., Dostál J., Sedláček M., Mrázek M. (Eds.)
2023.
Klement M.
Trendy ve vzdělávání & DidMatTech 2022 – sborník abstraktů.
In Klement M., Částková P., Šaloun P., Dostál J., Sedláček M., Kubrický J. (Eds.)
2022.
Klement M., Částková P., Šaloun P., Dostál J., Sedláček M., Kubrický J.
Trendy ve vzdělávání 2021 - sborník abstraktů mezinárodní konference.
2021.
Klement M., Šaloun P., Dostál J., Sedláček M., Částková P., Basler J.
Trendy ve vzdělávání 2020 – sborník abstraktů mezinárodní konference.
2020.
ELEKTRONICKÁ PREZENTACE
Klement M., Dragon T.
Názory učitelů informatiky na implementaci tematického celku algoritmizace a programování do výuky.
In Klement M., Šaloun P., Dostál J., Sedláček M., Částková P., Basler J. (Eds.)
Trendy ve vzdělávání 2020.
2020.
Klement M., Kotouč T.
Tvorba softwarového nástroje pro správu a evidenci výstupů pedagogických praxí v rámci systému studijní agendy STAG.
In Klement M., Šaloun P., Dostál J., Sedláček M., Částková P., Basler J. (Eds.)
Trendy ve vzdělávání 2020.
2020.
Aktuálně vyučované předměty