Mgr. Tomáš DRAGON, Ph.D.
Telefon:
585635819
Pracoviště:
Katedra technické a informační výchovy
Org. jednotka:
Pedagogická fakulta
Adresa:
Žižkovo nám. 5
Místnost:
1.53
Pracovní zařazení:
asistent
VYBRANÉ PUBLIKACE
Andrešič D., Šaloun P., Šaloun P., Mališů P., Dragon T., Vagner L.
Umělá inteligence při výuce programování v době Průmyslu 4.0.
In Malčík M. (Eds.)
VZDĚLÁVÁNÍ VE SPOLEČNOSTI 4.0.
2020.
(KAPITOLA V KNIZE)
ČLÁNEK
Klement M., Šaloun P., Bryndová L., Dragon T.
MODEL PŘEDMĚTOVĚ-DIDAKTICKÝCH KOMPETENCÍ UČITELŮ REFLEKTUJÍCÍ ROZVOJ INFORMATICKÉHO MYŠLENÍ U ŽÁKŮ A STUDENTŮ.
In Krotký J., Fadrhonc J., Moc P. (Eds.)
Inovace a technologie ve vzdělávání.
2022.
Klement M., Bryndová L., Dragon T., Šaloun P., Kubíček R.
Vybrané nástroje edukační robotiky z pohledu žáků základních škol.
Journal of Technology and Information Education.
2022.
Klement M., Dragon T., Bryndová L.
Názory učitelů informatiky na obsah chystané změny RVP pro oblast informační a komunikační technologie.
In Ďuriš M., Honzíková J., Šaloun P. (Eds.)
Technika a vzdelávanie.
2021.
Klement M., Dragon T.
Preference učitelů informatiky při implementaci tematického celku algoritmizace a programování do výuky.
In Serafín Č., Sedláček M. (Eds.)
Trendy ve vzdělávání.
2021.
Klement M., Dragon T.
Reálná úroveň zkušeností s výukou algoritmizace a programování u učitelů informatických předmětů.
In Ďuriš M., Pavelka J., Kučerka M. (Eds.)
Technika a vzdelávanie.
2020.
Dragon T.
Die Verwendung des Videoclips aus dem YouTube-kanal im Unterricht für die Mittelschulen.
Edukacja - Technika - Informatyka.
2019.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Dragon T., Klement M.
Comparison of Approaches to the Use of Web and Mobile Applications in Teaching Algorithmization And Programming in the Czech Republic and Abroad.
EDULEARN20 Proceedings.
2021.
Klement M., Dragon T.
Computational Thinking and its Development: a Typology of Primary School Pupils according to their Preference of IT Topics.
In Chova LG., Martínez AL., Torres IC. (Eds.)
EDULEARN20 Proceedings.
2021.
Dragon T., Klement M.
Use of Web and Mobile Applications as an E-Learning Tool in an International Context.
ICERI2020 Proceedings.
2021.
Klement M., Dragon T.
Computational Thinking and Teachers: What is the Real Level of Experience in Teaching Algorithms and Programming for IT Teachers?
In Titrek O., Ahmadov F., Sezen-Gultekin G. (Eds.)
ICLEL 19 Conference Proceeding Book.
2020.
Klement M., Dragon T.
Preferences of IT Teachers Related to the Implementation of the Thematic Unit of Algorithmization and Programming into the Teaching.
In Pfennig A., Chen K. (Eds.)
Proceedings of the 2019 3rd International Conference on Education and E-Learning.
2020.
Klement M., Bártek K., Dragon T.
Importance of IT Topics from the Perspective of Teachers and of their Pupils, or what would Teachers want to Teach and what would their Pupils want to Learn?
In Chova G., Martínez L., Torres C. (Eds.)
ICERI2019 Proceedings.
2019.
Dragon T.
Nekompletní zadání záznamu přes průvodce.
2019.
Dragon T.
Support of Teacher's Work in the Field of Development of Computational Thinking through e-Learning Resources.
ICEMT 2019 Proceedings of the 2019 3rd International Conference on Education and Multimedia Technology.
2019.
Dragon T.
Utváření informatického myšlení jako problematická oblast edukace na gymnáziu.
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XIII: Začínající učitel v měnící se společnosti.
2019.
Dragon T.
Possibilities of Using Internet Educational Videos for Motivation in Computer Science Education.
The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS.
2018.
Dragon T.
Using Educational Videos on the Internet as a Form of e-Learning to Support the Development of Computational Thinking.
ACM Conference Proceeding.
2018.
KNIHA - CELEK
Klement M., Dragon T., Bryndová L.
Computational Thinking and How to Develop it in the Educational Process.
In Vintrová T., Šrammová Nguyenová L., Novitzká V., Eger L. (Eds.)
2021.
ABSTRAKT
Klement M., Bryndová L., Dragon T., Šaloun P.
Edukační robotika z pohledu žáků základních škol.
Trendy ve vzdělávání.
2021.
Klement M., Dragon T.
Názory učitelů informatiky na implementaci tematického celku algoritmizace a programování do výuky.
Trendy ve vzdělávání.
2020.
Dragon T.
Analýza e-learningových zdrojů podporující rozvoj informatického myšlení.
Trendy ve vzdělávání. Sborník abstraktů z konference.
2019.
Chráska M., Dragon T., Basler J.
Didaktické počítačové hry a odlišnosti v jejich využití u žáků různých typů středních škol.
Trendy ve vzdělávání 2018: Technika, informatika a inovace ve vzdělávání.
2018.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Klement M., Dragon T.
Computational Thinking and its Development: A Typology of Primary School Pupils According to their Preference of it Topics.
2020.
Klement M., Dragon T.
Computational Thinking and Teachers: What is the Real Level of Experience in Teaching Algorithms and Programming for IT Teachers?
2019.
Klement M., Bártek K., Dragon T.
Importance of IT Topics from the Perspective of Teachers and of their Pupils, or what would Teachers Want to Teach and what would their Pupils Want to Learn?
2019.
Hřivnová M., Serafín Č., Dragon T.
Inovativní digitální vzdělávací zdroje ve Výchově ke zdraví (v rámci projektu „Podpora rozvoje digitální gramotnosti“).
2019.
Klement M., Dragon T.
Preferences of IT Teachers Related to the Implementation of the Thematic Unit of Algorithmization and Programming into the Teaching.
2019.
Klement M., Dragon T.
Reálná úroveň zkušeností s výukou algoritmizace a programování u učitelů informatických předmětů.
2019.
Dragon T.
Support of Teacher’s Work in the Field of Development of Computational Thinking Through E-Learning Resources.
2019.
Chráska M., Dragon T., Basler J.
Didaktické počítačové hry a odlišnosti v jejich využití u žáků různých typů středních škol.
2018.
Dragon T.
Possibilities of using Internet educational videos for motivation in computer science education.
2018.
ELEKTRONICKÁ PREZENTACE
Klement M., Bryndová L., Dragon T., Šaloun P.
Edukační robotika z pohledu žáků základních škol.
Trendy ve vzdělávání.
2021.
Slaná Reissmannová J., Dragon T.
Dárcovství oocytů - edukační materiály.
2020.
Klement M., Dragon T.
Názory učitelů informatiky na implementaci tematického celku algoritmizace a programování do výuky.
In Klement M., Šaloun P., Dostál J., Sedláček M., Částková P., Basler J. (Eds.)
Trendy ve vzdělávání 2020.
2020.
Slaná Reissmannová J., Dragon T.
Surogátní mateřství - edukační materiály.
2020.
SOFTWARE
Růžička M., Dragon T., Wittmannová J., Skopal O., Müller O., Valenta M.
APPstinuj.
2023.
Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.