Online informační setkání

Pondělí 10. únor 2025, 7:28

Evropská výzkumná rada (ERC) pořádá online informační setkání, zaměřená na rozšíření účasti ve výzkumu. Tato setkání jsou určena pro výzkumníky a týmy podpory výzkumu na univerzitách a výzkumných centrech, kteří se zajímají o individuální granty ERC, konkrétně Starting, Consolidator a Advanced granty. Účastníci budou mít příležitost získat praktické rady k přípravě návrhů, porozumět hodnotícímu procesu a seznámit se s dostupnými podpůrnými programy.

Termíny a program:

Čtvrtek 6. března 2025, 9:30–12:00 CET

  • Přehled individuálních grantů ERC
  • Jak napsat úspěšný grantový návrh
  • Proces hodnocení ERC
  • Rozpočet projektu
  • Etické požadavky výzkumu

Středa 12. března 2025, 9:30–11:00 CET

  • Kde hledat podporu při podávání žádosti o grant ERC
  • Role národních kontaktních bodů
  • Programy podpory ERC: Visiting Fellowships Programme a Mentoring Initiative
  • Zkušenosti úspěšných žadatelů

Pro více informací navštivte oficiální web ERC, na kterém bude následně zveřejněn i odkaz na jednotlivá setkání.


V případě zájmu o informace ke grantům ERC se můžete obrátit také na kolegu Mgr. Ondřeje Němčáka. Těšíme se na spolupráci!

Mgr. Ondřej Němčák
 ondrej.nemcak@upol.cz
58 563 1441 | 736 501 763

Zdroj: ERC

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)