MŠMT: Vyhlášení veřejné soutěže pro bilaterální projekty ČR - USA

Čtvrtek 16. květen 2024, 14:47

MŠMT vyhlásilo veřejnou soutěž ve výzkumu, vývoji a inovacích LUAUS25 bilaterální projekty Česká republika – Spojené státy americké. Soutěž je vyhlášena v rámci programu INTER-EXCELLENCE II, podprogramu INTER-ACTION. Záměrem LUAUS25 je výběr společných výzkumných projektů v kategorii základního výzkumu, průmyslového výzkumu a experimentálního vývoje, a to se zaměřením do všech vědných oblastí. Doba řešení podpořených projektů je stanovena na 3–4 roky.

Soutěžní lhůta končí dne 10. července 2024. Hodnotící lhůta potrvá do 11. prosince 2024. Výsledky LUAUS25 budou zveřejněny na internetových stránkách poskytovatele.

Z důvodu letního provozu UPOL bude nutné dodat návrhy projektu k zajištění podpisu na ludmila.hrabakova@upol.cz do 3. 7. 2024. Odesílání podepsaných návrhů datovkou pak proběhne nejpozději 8. 7. 2024 v době od 8.00 do 13.00 hodin. Čestné prohlášení a návrh smlouvy o účasti na řešení projektu za UPOL budou k dispozici na vyžádání na ludmila.hrabakova@upol.cz v průběhu června 2024.

Více informací na stránkách poskytovatele dotace.


Případní zájemci o pomoc při podání grantu se mohou také obrátit na pracovníky Projektového servisu Univerzity Palackého v Olomouci. V tomto případě:

Mgr. Eva Richterová
eva.richterova@upol.cz
58 563 1454 | 734 763 491

 

Zdroj: MŠMT

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)