MŠMT: Vyhlášení veřejné soutěže ve výzkumu, vývoji a inovacích LUC25

Čtvrtek 5. prosinec 2024, 6:45

MŠMT vyhlásilo výzvu k podání návrhů projektů na mezinárodní úrovni v programu INTER-EXCELLENCE II, podprogramu INTER-COST.

Záměrem LUC25 je výběr výzkumných projektů navázaných na akce COST mezinárodního programu COST, a to v kategorii základního výzkumu, průmyslového výzkumu a experimentálního vývoje, a to se zaměřením do všech vědních oblastí. Doba řešení podpořených projektů musí být minimálně 20 měsíců a nesmí zároveň přesáhnout dobu trvání příslušné akce COST. Projekty lze řešit maximálně do 31. 12. 2028.

Lhůta pro podávání návrhů projektů končí dne 22. ledna 2025. Hodnotící lhůta potrvá do 31. července 2025. Výsledky LUC25 budou zveřejněny na internetových stránkách poskytovatele.

Čestná prohlášení/prohlášení o způsobilosti k soutěži budou za UPOL zajištěny. Veškeré dokumenty k odeslání datovou schránkou dodejte na ludmila.hrabakova@upol.cz s dostatečným předstihem k zajištění podpisu statutárního orgánu na základě fakultní košilky, nejpozději do 21. ledna 2025 do 12:00 hod. 

Více informací a veškeré relevantní dokumenty na stránkách poskytovatele dotace.


Případní zájemci o pomoc při podání grantu se mohou také obrátit na pracovníky Projektového servisu Univerzity Palackého v Olomouci. V tomto případě:

Mgr. Eva Richterová
eva.richterova@upol.cz
58 563 1454 | 734 763 491

 

Zdroj: MŠMT

 

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)