MŠMT vyhlásilo veřejnou soutěž pro bilaterální projekty ČR - Korea

Úterý 11. únor 2025, 7:00

MŠMT vyhlásilo veřejnou soutěž ve výzkumu, vývoji a inovacích LUAKR25 – bilaterální projekty Česká republika – Korejská republika. Soutěž je vyhlášena v rámci programu INTER-EXCELLENCE II, podprogramu INTER-ACTION.

Záměrem LUAKR25 je výběr společných výzkumných projektů v kategorii základního výzkumu či aplikovaného výzkumu, a to se zaměřením na následující oblasti/podoblasti:

  • 1. Biosciences,
  • 2. Chemical Materials,
  • 3. Digital.

Doba řešení podpořených projektů je stanovena na 3 roky.

Soutěžní lhůta končí dne 7. dubna 2025. Hodnotící lhůta potrvá do 31. srpna 2025. Výsledky LUAKR25 budou zveřejněny na internetových stránkách poskytovatele.

Čestná prohlášení/prohlášení o způsobilosti k soutěži budou za UPOL zajištěna. Veškeré dokumenty k odeslání datovou schránkou dodejte na ludmila.hrabakova@upol.cz s dostatečným předstihem k zajištění podpisu statutárního orgánu na základě fakultní košilky, nejpozději do 7. dubna 2025 do 12:00 hod.

Více informací a veškeré relevantní dokumenty na stránkách poskytovatele dotace.


Případní zájemci o pomoc při podání grantu se mohou také obrátit na pracovníky Projektového servisu Univerzity Palackého v Olomouci. 

Zdroj: MŠMT

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)