Program SIGMA: Připravovaná 7. veřejná soutěž - dílčí cíl 2, začínající výzkumníci/výzkumnice

Pondělí 8. leden 2024, 8:11

Technologická agentura ČR zveřejňuje tematická zaměření 7. veřejné soutěže na podporu aplikovaného výzkumu a inovací SIGMA – dílčí cíl 2, začínající výzkumníci/výzkumnice a vyrovnávání příležitostí v projektech aplikovaného výzkumu (dále jen “Program SIGMA – DC2”).

Jedná se o následující témata:

  • Telemedicína
  • AI a udržitelná mobilita
  • Výrobní technologie a materiály
  • Komunitní energetika a její systémy řízení, ukládání energie v malém měřítku

Oblasti výzkumu a vývoje jsou zejména technologie umožňující efektivní konverzi energie obnovitelných zdrojů a alternativních paliv, jejich distribuci a ukládání, se zacílením na energetickou soběstačnost energetického společenství v lokálním měřítku; metod a technologií pro digitalizaci managementu toku energií, umožňujících efektivní správu energií od úrovně daného energetického společenství až po úroveň datového centra; optimalizace a budování nových ekosystémů energetického přechodu v rámci kybernetické bezpečnosti.

Více informací na stránkách psokytovatle dotace.


Případní zájemci o pomoc při podání grantu se mohou obrátit na pracovníky Projektového servisu Univerzity Palackého v Olomouci. V tomto případě:

Mgr. Eva Novosádová
eva.novosadova@upol.cz
58 563 1401 | 733 690 742

 

Zdroj: TAČR

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)