M-ERA.NET 3 Call 2024: Mezinárodní výzva v oblasti materiálového výzkumu a inovací

Pondělí 18. březen 2024, 9:56

Začátkem března byla otevřena mezinárodní výzva ERA-NET Cofund M-ERA.NET 3 Call 2024, která je zaměřena na podporu projektů v oblasti materiálového výzkumu a inovací. Technologická agentura ČR (TAČR) podpoří české uchazeče, kterými mohou být podniky a výzkumné organizace. Národní podmínky pro české uchazeče vycházejí z programu SIGMA.

Zkrácené návrhy projektů (tzv. pre-proposals) mohou zájemci o výzvu podávat do 14. 5. 2024, 12:00 SEČ.

Témata výzvy (v originálním znění):

  • Sustainable advanced materials for energy 
  • Innovative surfaces, coatings and interfaces 
  • High performance composites 
  • Functional materials 
  • Materials addressing environmental challenges 
  • Next generation materials for advanced electronics

Více informací na stránkách poskytovatele dotace.

Podklady pro zaslání datovou schránkou je potřeba zaslat na email ludmila.hrabakova@upol.cz minimálně den před uzávěrkou výzvy stanovenou TAČR, tedy do 13. 5. 2024.


Případní zájemci o pomoc při podání grantu se mohou obrátit na pracovníky Projektového servisu Univerzity Palackého v Olomouci. Těšíme se na spolupráci! V tomto případě:

Mgr. Eva Novosádová
eva.novosadova@upol.cz
58 563 1401 | 733 690 742

 

Zdroj: TAČR

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)