Prezentujte svoji PhD výzkumnou práci na soutěži "Ma these en 180 secondes"

Úterý 11. únor 2025, 9:41

I v tomto roce se uskuteční "Ma these en 180 secondes” Central Europe contest, v rámci níž budou muset účastníci během maximálně tří minut prezentovat svou práci ve francouzštině pomocí jediného snímku a pokusit se zaujmout jak porotu, tak veřejnost.

Do soutěže se mohou přihlásit všichni frankofonní mluvící doktorandi zapsaní na české univerzitě v aktuálním akademickém roce (2024/2025) a také ti, kteří získali doktorát po srpnu 2024.

Soutěž umožňuje doktorandům představit svoji výzkumnou práci laickému publiku tím, že se naučí jednoduchým způsobem vysvětlit složité téma. Od matematiky a literatury po biologii a architekturu - soutěž je otevřena všem oborům.

Národní kolo (pro účastníky zapsané v České republice), které pořádá Univerzita Karlova, sdružení Gallica a Francouzský institut v Praze, se bude konat na Univerzitě Karlově dne 16. března 2025. Nejlepší kandidáti českého výběru budou mít možnost zúčastnit se středoevropského finále, které se bude konat ve Varšavě 13. června 2025.

Registrace do národního kola jsou otevřeny do 26. února 2025.

Vzhledem k tomu, že soutěž probíhá ve francouzštině, je požadována komunikace výhradně ve francouzštině.

Další informace naleznete na webových stránkách Francouzského institutu a v přiloženém letáku (ve francouzštině).

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)