Upozorňujeme zaměstnance UP, kteří mají sjednaný zvýhodněný tarif u operátora T-Mobile, že se od 1. 1. 2021 změnily podmínky čerpání zaměstnaneckého programu.
Pro zachování výhod ze zaměstnaneckého programu T-Mobile Benefit je třeba provést změnu tarifu na některý z aktualizované nabídky.
Změnu je nutné provést do 31. 3. 2021 na jakékoli prodejně T-Mobile ČR, nebo také pohodlně z domova telefonicky přes Zákaznické centrum T-Mobile na telefonním čísle 800 737 373. Pokud nebudou plné kapacity, lze si hovor i objednat na konkrétní čas a operátor T-Mobile bude zadané tel. číslo kontaktovat sám.
Pro identifikaci je vždy potřeba uvést číslo T-Mobile programu (pro vstup do webového portálu operátora, použijte také heslo pro přihlášení).
Neprovede-li zaměstnanec tuto změnu tarifu, bude na své účastnické smlouvě využívat svůj stávající tarif bez sjednaných výhod za cenu dle veřejného platného ceníku tarifů a služeb pro zákazníky.
Společnost T-Mobile bude o potřebě změny tarifu v rámci zachování výhod z T-Mobile Benefit informovat i formou SMS.
Informace pro uživatele starší verze zaměstnaneckého programu pro rodinné příslušníky vedeného u společnosti CellBest s.r.o.:
Pokud již zaměstnanec v současné době využívá starší verzi zaměstnaneckého programu pro rodinné příslušníky vedeného u společnosti CellBest s.r.o., není možné, aby si zřídil souběžně nový zaměstnanecký program T-Mobile Benefit. Využívání nového zaměstnaneckého programu je možné jen za předpokladu, že si do tohoto nového programu zaměstnanec převede všechna stávající telefonní čísla ze staršího/současného zaměstnaneckého programu, který byl dosud vedený přímo přes společnost CellBest s.r.o. Zaměstnanec nemůže souběžně využívat oba programy.
V případě dotazů mohou zaměstnanci kontaktovat zákaznické centrum T-Mobile na telefonním čísle 800 737 373 nebo společnost CellBest na email: info@cellbest.biz, nebo na telefonním čísle 585 631 172, 585 631 175.
Prosíme zaměstnance, aby velmi pečlivě prostudovali všechny podmínky čerpání nového programu T-Mobile Benefit.