Zapojte se do světové studie well-beingu vysokoškolských studentů

Zdroj: J. Kočí
Pondělí 29. duben 2024, 12:36

Studium na vysoké škole může být náročné a plné výzev. Podpořte well-being vysokoškolských studentů a studentek vyplněním krátkého dotazníku.

Věda nám v posledním desetiletí představila novou teorii well-beingu (PERMA Dr. Seligmana; PERMA+4 Dr. Donaldsona a PERMA5 Dr. Kočí, zaměřená na vysokoškolské studenty), která říká, že existuje deset stěžejních oblastí našeho spokojeného života a že péče o těchto deset oblastí – pozitivní emoce, zaujetí, vztahy, smysl, úspěch, fyzické zdraví, mindset, prostředí, ekonomické zabezpečení a autenticity – nám pomůže s budováním našeho duševního zdraví a životního štěstí.

Zapojte se do celosvětové studie well-beingu vysokoškolských studentů pod vedením teamu dr. Jany Kočí. Vyplněním přiloženého zajímavého dotazníku získáte možnost zjistit, jak na tom jste s well-beingem právě ve zmiňovaných 10 klíčových oblastech našeho života, a pomoci dalším studentům. Zároveň pomůžete zjistit, co je potřeba udělat pro to, aby byl well-being vysokoškoláků podporován co nejlépe.

Pokud by vás zajímalo, jak za pomocí vědy pečovat o svůj well-being, autoři výzkumu doporučují knihu od dr. Jany Kočí z Univerzity Karlovy s názvem Well-being and Success for University Students: Applying PERMA+4.

Dotazník je dostupný zde: https://forms.gle/rGr9tjzNgMo1B3mL8

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)