UP AIR

upair.upol.cz

Naše hlavní studentské rádio vás nenechalo ve štychu a během koronakrize se naplno pustilo do podcastů na Spotify i Mixcloudu. Pustit si můžete různé rozhovory, podcast o novinkách v hudebním světě nebo další pořady – od recenzí po politologická okénka. To všechno samozřejmě doplňuje kvalitní hudba v režii nejen studentek a studentů. Mimochodem, rádio právě hledá spousty nových posil!


Vědátor

www.facebook.com/VedatorCZ

Znáte Vědátora? Už pár let dává nevědomosti a mýtům na frak duo olomouckých vědátorů, kteří se rozhodli „terminovat ignorantství a šířit osvětu“. Na jejich Facebooku, který sleduje na 25 tisíc fanoušků, a na YouTube najdete stovku videí popularizujících vědu – tu vážně, tu méně vážně, vždy však s nadhledem a originálně. Tady rozhodně pár hodin strávíte. A nové kousky přibývají téměř každý den.


Muzeum umění Olomouc

muo.cz

Talk show Davida Hrbka, reportáže ze slavnostních zahájení výstav, návštěvy ateliérů s umělci či scénická čtení – to vše nabízí podcasty z Muzea umění Olomouc. Na Facebooku muzea pak najdete další zajímavé přednášky nebo online filmové projekce. Díky programu Google Arts & Culture si pak můžete hned celá dvě patra MUO projít virtuálně, čeká na vás expozice mapující výtvarné umění 20. století – Století relativity. Pro fandy umění naprostá povinnost, pro ostatní skvělá příležitost, jak se dozvědět něco více o této prestižní instituci a jejích aktivitách.


Genius Loci – podcasty Univerzity Palackého

Oddělení Audiovizuální produkce Univerzity Palackého začalo na sklonku loňského roku experimentovat s formátem podcastů. Na jejich Spotify kanálu najdete zatím trojici půlhodinových záznamů rozhovorů s Ondrou Kazíkem (AFO), Kamilem Kopeckým (projekt e-bezpečí) a Kateřinou Mildnerovou, která v posledním díle podcastů popisuje své badatelské cesty po černé kontinentu.


Telegraph

telegraph.cz

Teprve rok v Olomouci funguje multifunkční Telegraph, který v sobě snoubí galerii, hub a prostor pro koncerty, filmy, divadlo i besedy. Online nabízí jak koncertní vystoupení, tak čtení nebo výstavy. Vše volně dostupné na Facebooku Telegraphu. Divácky atraktivní je také formát talkshow TTalk, kam jsou zvány zajímavé osobnosti ze světa olomouckého byznysu, kultury a veřejného života.


Studio N

denikn.cz/podcast-studio-n

O podcastu Deníku N jsme vám říkali už na jaře loňského roku, ale uděláme to znovu. Zajímá-li vás zpravodajství o současném dění s trochu jiným přístupem, doporučujeme projekt Studio N, který navíc z velké části tvoří náš bývalý student Filip Titlbach.


Skautský institut v Olomouci

siolomouc.cz

Příběh Skautského institutu v Olomouci začal v roce 2015 a během pěti let se věnoval především tématům občanské společnosti, vzdělávání a osobního rozvoje, veřejného prostoru, udržitelného života a mnoha dalším, která mají vliv na kvalitní život a úzce souvisí s aktivním občanstvím. Vy se můžete mrknout třeba na zajímavé přednášky na jejich YouTube kanálu.


Basement Project

basement-project.art

Basement je umělecká galerie a kulturně organizační platforma existující při katedře výtvarné výchovy v prostorách Konviktu od roku 2019. V posledních týdnech členové rovnýma nohama skočili do formátu online talkshow na YouTube. Vidět a slyšet tak můžete pro začátek rozhovor s Honzou Žůrkem, zakladatelem Divadla na cucky a krajským radním pro kulturu, nebo s Davidem Bartošem, umělcem, kameramanem a pedagogem UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)